Vilniaus prekybos Maxima reklamos analizė

Analizė, ekonomika
Darbo aprašymas
Charakteristika. Prekybos įmonės reklamos esmė ir ypatumai. Reklamos kaip proceso sudėtis. Reklamos funkcijos. Reklamos priemonės. Priemonių sudarymas parduotuvėje. Spaudintos reklamos priemonės. Radijo reklama. Televizijos reklama. Pašto reklama. Vitrinų reklama. Lauko (išorinė) reklama. Reklama transporto priemonių. Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas. Šviesos reklama. Reklama prekybos vietoje. Vartotojų nuomonė apie reklamą. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sarašas. Predai. (APIMTIS 28PSL)
Deina
2005-05-07 04:06:39
Neypatingas darbas, be to jau pasenęs, nes reklama yra kažkiek pakitus nuo kažkur 1999 (sprendžiu visų pirma iš naudotos literatūros), čia tarp reklamos priemonių net interneto nėra:). Analizė taip pat primityvi, kokiai kolegijai kaip pavyzdžiu galima naudotis, bet tik ne univerui.
  • Tipas
  • Kategorija
  • Puslapiai
    28
  • Atsisiuntimai
    2,108
  • Failo dydis
    62 KB
  • Įkeltas
    2004-03-22 13:30:45
Panašūs darbai
  • Valstybės biudžetas – tai valstybės piniginių pajamų ir išlaidų per tam tikrą laikotarpį planas. Kokios pajamos ir išlaidos formuoja nacionalinį biudžetą, kuris susideda iš valstybės ir savivaldybių biudžetų, ir pamėg...

    Analizė, ekonomika
    2004-06-03 03:28:53
  • Įvadas. Regionai, regioninė politika. Lietuvos ir Estijos administraciniai vienetai. Lietuvos administraciniai vienetai. Estijos administraciniai vienetai. Lietuvos ir Estijos apibendrinimas. Regionų veikla. Ekonomini...

    Analizė, ekonomika
    2010-01-29 09:11:19
  • Europos Sąjungos transporto politikos pagrindiniai bruožai. Privalumai ir trūkumai.

    Analizė, ekonomika
    2004-06-03 03:49:45
Darbo atsisiuntimas
Siųskite SMS su tekstu TNG numeriu 1679 ir gauta kodą įrašykite langelį žemiau:
žinutės kaina € 1.00
Po pirmo panaudojimo, kodas galios dar 3 valandas.