Reklamos poveikis pirkėjų elgsenai

Tyrimas, sociologija
Darbo aprašymas
Tai sociologinis tyrimas. Tyrimo objektas – reklamos poveikis pirkėjų elgsenai. Tyrimo tikslas – nustatyti reklamos poveikį pirkėjams. Tyrimo uždaviniai: 1. Išnagrinėti literatūrą apie reklamos poveikį vartotojams. 2. Išsiaiškinti kokie pagrindiniai reklamos veiksniai daro įtaką vartotojams. 3. Sužinoti pirkėjų nuomonę apie reklamą, jos pliusus ir minusus. Naudota literatūra.
Eglija
2008-10-30 07:46:56
na ne tai, ko tikejausi. teks ieskotis kitur info
  • Tipas
  • Kategorija
  • Mokykla
    Klaipėdos Verslo kolegija
  • Klasė
    1
  • Puslapiai
    9
  • Atsisiuntimai
    108
  • Failo dydis
    21 KB
  • Įkeltas
    2008-03-10 05:55:34
Panašūs darbai
  • Įvadas. Smurto prieš moteris bendrieji ypatumai. Smurto bendrasis apibūdinimas. Smurtas prieš moteris. Smurto prieš moteris socialinės priežastys. Pagrindinės socialinės smurto prieš moteris priežastys. Smurto prieš m...

    Tyrimas, sociologija
    2010-01-29 09:14:46
  • Šiandien vis garsiau suskamba balsai, prabylantys apie gresiantį pavojų – mo–kyklose klestinčią narkomaniją. Kiek pagrįstos šios baimės, pasakyti sunku, kadangi išsamių ir rimtų tyrimų Lietuvoje šia tema kol kas dar n...

    Tyrimas, sociologija
    2005-10-20 10:28:55
  • Įvadas. Tyrimo programos struktūra. Anketa. Techninė ataskaita. Respondentų socialinis demografinis pasiskirstymas. Rezultatų analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.

    Tyrimas, sociologija
    2010-01-18 10:14:03
Darbo atsisiuntimas
Siųskite SMS su tekstu TNG numeriu 1398 ir gauta kodą įrašykite langelį žemiau:
žinutės kaina € 0.90
Po pirmo panaudojimo, kodas galios dar 3 valandas.